Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Grudniowe Symulacje Niepełnosprawności

1. Zdjęcie przedstawia 2 dziewczynki biorące udział w symulacjach niepełnosprawności – symulacja niewidzenia. Jedna dziewczynka ma założone okulary symulujące wadę wzroku, a druga obok zasłania oczy rękoma.
1. Zdjęcie przedstawia 2 dziewczynki biorące udział w symulacjach niepełnosprawności – symulacja niewidzenia. Jedna dziewczynka ma założone okulary symulujące wadę wzroku, a druga obok zasłania oczy rękoma.
2. Zdjęcie przedstawia 4 osoby przy stoliku do symulacji niepełnosprawności. 2 dorosłych oraz 2 dzieci.
2. Zdjęcie przedstawia 4 osoby przy stoliku do symulacji niepełnosprawności. 2 dorosłych oraz 2 dzieci.
3.Zdjęcie przedstawia dzieci oraz mężczyznę przy stole, na którym leżą słuchawki symulujące dysfunkcję słuchu. Mężczyzna opowiada o niepełnosprawności, a dzieci słuchają zaciekawione.
3.Zdjęcie przedstawia dzieci oraz mężczyznę przy stole, na którym leżą słuchawki symulujące dysfunkcję słuchu. Mężczyzna opowiada o niepełnosprawności, a dzieci słuchają zaciekawione.
4.Zdjęcie przedstawia grupę dzieci w trakcie symulacji niepełnosprawności. Jeden chłopiec ma założone słuchawki symulujące utrudnienie w słyszeniu.  Dwóch chłopców przygląda się chłopcu biorącemu udział w symulacji.
4.Zdjęcie przedstawia grupę dzieci w trakcie symulacji niepełnosprawności. Jeden chłopiec ma założone słuchawki symulujące utrudnienie w słyszeniu. Dwóch chłopców przygląda się chłopcu biorącemu udział w symulacji.
5. Zdjęcie przedstawia dzieci biorące udział w symulacjach niepełnosprawności. Dwie dziewczynki w okularach symulujących dysfunkcję wzroku grają catch ball, który polega na rzucaniu piłki oblepionej przylepcami do tarczy chwytającej piłkę.
5. Zdjęcie przedstawia dzieci biorące udział w symulacjach niepełnosprawności. Dwie dziewczynki w okularach symulujących dysfunkcję wzroku grają catch ball, który polega na rzucaniu piłki oblepionej przylepcami do tarczy chwytającej piłkę.
6. Zdjęcie przedstawia pięć osób, czworo dzieci i jedną kobietę. Trójka dzieci przygląda się jak dziewczynka z panią grają w catch ball w okularach symulujących dysfunkcje wzroku.
6. Zdjęcie przedstawia pięć osób, czworo dzieci i jedną kobietę. Trójka dzieci przygląda się jak dziewczynka z panią grają w catch ball w okularach symulujących dysfunkcje wzroku.
7.Na zdjęciu z lewej strony widać fragment osoby przy stole oraz 2 dziewczynki. Osoba z lewej trzyma okulary symulujące wady wzroku i opowiada dziewczynką stojącym przy drugiej stronie stołu. Na stole znajdują się: płynomierz dla niewidomych.
7.Na zdjęciu z lewej strony widać fragment osoby przy stole oraz 2 dziewczynki. Osoba z lewej trzyma okulary symulujące wady wzroku i opowiada dziewczynką stojącym przy drugiej stronie stołu. Na stole znajdują się: płynomierz dla niewidomych.
8.Zdjęcie przedstawia 2 dzieci i 1 osobę dorosłą w trakcie spaceru z białą laską. Jedna dziewczynka ma zasłonięte oczy i białą laskę – idzie. Druga trzyma się jej za rękę. Dorosła osoba asekuruje dziewczynki.
8.Zdjęcie przedstawia 2 dzieci i 1 osobę dorosłą w trakcie spaceru z białą laską. Jedna dziewczynka ma zasłonięte oczy i białą laskę – idzie. Druga trzyma się jej za rękę. Dorosła osoba asekuruje dziewczynki.
9. Zdjęcie przedstawia pięć osób na symulacjach niepełnosprawności. Jedna dziewczynka ma okulary symulujące niepełnosprawność wzroku – stoi. Druga dziewczynka ma również okulary symulacyjne oraz białą laskę – próbuje iść.
9. Zdjęcie przedstawia pięć osób na symulacjach niepełnosprawności. Jedna dziewczynka ma okulary symulujące niepełnosprawność wzroku – stoi. Druga dziewczynka ma również okulary symulacyjne oraz białą laskę – próbuje iść.
10.Zdjęcie przedstawia 4 uczestników symulacji niepełnosprawności. Siedzą wokół stołu, na którym leżą słuchawki symulujące dysfunkcję słuchu.
10.Zdjęcie przedstawia 4 uczestników symulacji niepełnosprawności. Siedzą wokół stołu, na którym leżą słuchawki symulujące dysfunkcję słuchu.
11.Zdjęcie przedstawia 6 uczestników warsztatów, na których symulowane są różne niepełnosprawności. Przed stołem siedzi dziewczyna – opowiada i trzyma w rękach słuchawki symulujące niedosłyszenie. Po drugiej stronie pozostałe osoby –słuchają opowiad.
11.Zdjęcie przedstawia 6 uczestników warsztatów, na których symulowane są różne niepełnosprawności. Przed stołem siedzi dziewczyna – opowiada i trzyma w rękach słuchawki symulujące niedosłyszenie. Po drugiej stronie pozostałe osoby –słuchają opowiad.
12. Zdjęcie przedstawia dziewczynkę w okularach symulujących dysfunkcję wzroku siedzącą na krześle. Obok niej siedzi druga dziewczynka. Za nią stoją 3 osoby.
12. Zdjęcie przedstawia dziewczynkę w okularach symulujących dysfunkcję wzroku siedzącą na krześle. Obok niej siedzi druga dziewczynka. Za nią stoją 3 osoby.
13.Zdjęcie przedstawia osobę opowiadającą, siedzącą przy stole o leżących na nim przyrządach. Na stole leżą symulatory niepełnosprawności: miara do banknotów, okulary do symulacji dysfunkcji wzroku oraz taśma do oznaczania punktów uwagi dla osób nie
13.Zdjęcie przedstawia osobę opowiadającą, siedzącą przy stole o leżących na nim przyrządach. Na stole leżą symulatory niepełnosprawności: miara do banknotów, okulary do symulacji dysfunkcji wzroku oraz taśma do oznaczania punktów uwagi dla osób nie
14.Zdjęcie przedstawia ułożone na trawie: breloczek, zakładkę oraz wizytówkę z logiem fundacji Eudajmonia.
14.Zdjęcie przedstawia ułożone na trawie: breloczek, zakładkę oraz wizytówkę z logiem fundacji Eudajmonia.
15.Zdjęcie przedstawia pięć osób w trakcie symulacji dysfunkcji słuchu. 4 Osoby siedzą przy stole, mają na uszach słuchawki symulujące wady słuchu. Po drugiej stronie stołu znajduje się osoba, mówi do osób w słuchawkach.
15.Zdjęcie przedstawia pięć osób w trakcie symulacji dysfunkcji słuchu. 4 Osoby siedzą przy stole, mają na uszach słuchawki symulujące wady słuchu. Po drugiej stronie stołu znajduje się osoba, mówi do osób w słuchawkach.
16. Na zdjęciu znajdują się 4 osoby. Trzy z jednej i jedna z drugiej strony stołu – rozmawiają ze sobą. Na stole leżą żółte słuchawki symulujące dysfunkcje słuchu.
16. Na zdjęciu znajdują się 4 osoby. Trzy z jednej i jedna z drugiej strony stołu – rozmawiają ze sobą. Na stole leżą żółte słuchawki symulujące dysfunkcje słuchu.
17. Zdjęcie przedstawia warsztaty z symulacji dysfunkcji wzroku. Za stołem stoi prowadząca spotkanie. Przed nią na stole znajdują się: okulary symulujące wady wzroku, taśma czarno-żółta do oznaczania punktów uwagi, biała laska, oraz ramka do składani
17. Zdjęcie przedstawia warsztaty z symulacji dysfunkcji wzroku. Za stołem stoi prowadząca spotkanie. Przed nią na stole znajdują się: okulary symulujące wady wzroku, taśma czarno-żółta do oznaczania punktów uwagi, biała laska, oraz ramka do składani
18.Zdjęcie przedstawia pana na wózku dla osób z dysfunkcją ruchu.  Obok niego znajduje się wózek do symulacji, a przed nim w półkręgu stoi 5 dzieci. Prowadzący opowiada dzieciom jak poruszać się na wózku dla niepełnosprawnych.
18.Zdjęcie przedstawia pana na wózku dla osób z dysfunkcją ruchu. Obok niego znajduje się wózek do symulacji, a przed nim w półkręgu stoi 5 dzieci. Prowadzący opowiada dzieciom jak poruszać się na wózku dla niepełnosprawnych.
19.Na zdjęciu znajduje się prowadząca warsztaty z dysfunkcji słuchu. Prowadząca siedzi przy stole, przed nią po drugiej stronie stołu siedzi grupa dzieci z ubranymi słuchawkami symulującymi wady słuchu. Pani mówi do dzieci, a one próbują to usłyszeć.
19.Na zdjęciu znajduje się prowadząca warsztaty z dysfunkcji słuchu. Prowadząca siedzi przy stole, przed nią po drugiej stronie stołu siedzi grupa dzieci z ubranymi słuchawkami symulującymi wady słuchu. Pani mówi do dzieci, a one próbują to usłyszeć.
20. Zdjęcie nienadające się do opisu.
20. Zdjęcie nienadające się do opisu.
21. Zdjęcie przedstawia dziewczynkę w okularach symulujących dysfunkcję wzroku. Przed nią znajduje się stuł, na którym leży taca i kubek. Dziewczynka próbuje nalać wodę do kubka.
21. Zdjęcie przedstawia dziewczynkę w okularach symulujących dysfunkcję wzroku. Przed nią znajduje się stuł, na którym leży taca i kubek. Dziewczynka próbuje nalać wodę do kubka.
22. Zdjęcie przedstawia 4 osoby na warsztatach dotyczących symulacji niepełnosprawności. Jeden chłopiec ma okulary symulujące wadę wzroku oraz białą laskę. Przed nim znajduje się drugi chłopiec, próbują spaceru z białą laską.
22. Zdjęcie przedstawia 4 osoby na warsztatach dotyczących symulacji niepełnosprawności. Jeden chłopiec ma okulary symulujące wadę wzroku oraz białą laskę. Przed nim znajduje się drugi chłopiec, próbują spaceru z białą laską.
23. Zdjęcie przedstawia 3 osoby: pana na wózku dla niepełnosprawnych, chłopca próbującego jazdy na wózku dla niepełnosprawnych oraz asystentkę. Instruktor opowiada chłopcu jak bezpiecznie upadać z wózka dla niepełnosprawnych. Chłopiec próbuje to wyko
23. Zdjęcie przedstawia 3 osoby: pana na wózku dla niepełnosprawnych, chłopca próbującego jazdy na wózku dla niepełnosprawnych oraz asystentkę. Instruktor opowiada chłopcu jak bezpiecznie upadać z wózka dla niepełnosprawnych. Chłopiec próbuje to wyko
24.Zdjęcie przedstawia 3 osoby zgromadzone wokół stołu. Pani opowiada chłopcom, do czego służą przedmioty leżące na stole. Na stole widać: taśmę czarno-żółtą do oznaczania punktów uwagi, okulary symulujące wady wzroku, miarę do banknotów oraz monety.
24.Zdjęcie przedstawia 3 osoby zgromadzone wokół stołu. Pani opowiada chłopcom, do czego służą przedmioty leżące na stole. Na stole widać: taśmę czarno-żółtą do oznaczania punktów uwagi, okulary symulujące wady wzroku, miarę do banknotów oraz monety.
25.Zdjęcie przedstawia 3 osoby, prowadzącą, chłopca w okularach symulujących utratę wzroku oraz osobę przyglądającą się. Przed chłopcem stoi stół z tacą kubek z płynomierzem oraz dzbanek z wodą. Pani stoi po drugiej stronie stołu i opowiada chłopcu..
25.Zdjęcie przedstawia 3 osoby, prowadzącą, chłopca w okularach symulujących utratę wzroku oraz osobę przyglądającą się. Przed chłopcem stoi stół z tacą kubek z płynomierzem oraz dzbanek z wodą. Pani stoi po drugiej stronie stołu i opowiada chłopcu..
26. Zdjęcie przedstawia 3 osoby: pana na wózku dla niepełnosprawnych, chłopca próbującego jazdy na wózku dla niepełnosprawnych oraz asystentkę. Instruktor opowiada chłopcu jak bezpiecznie upadać z wózka dla niepełnosprawnych. Chłopiec próbuje to wyko
26. Zdjęcie przedstawia 3 osoby: pana na wózku dla niepełnosprawnych, chłopca próbującego jazdy na wózku dla niepełnosprawnych oraz asystentkę. Instruktor opowiada chłopcu jak bezpiecznie upadać z wózka dla niepełnosprawnych. Chłopiec próbuje to wyko
27. Zdjęcie przedstawia 3 osoby: pana na wózku dla niepełnosprawnych, chłopca również na wózku dla niepełnosprawnych oraz asystentkę. Pan opowiada chłopcu jak pokonać przeszkodę na wózku w postaci leżącego kabla. chłopiec wykonuje jego instrukcje...
27. Zdjęcie przedstawia 3 osoby: pana na wózku dla niepełnosprawnych, chłopca również na wózku dla niepełnosprawnych oraz asystentkę. Pan opowiada chłopcu jak pokonać przeszkodę na wózku w postaci leżącego kabla. chłopiec wykonuje jego instrukcje...
28. Zdjęcie przedstawia 2 osoby chłopca i pana. Chłopiec ma założone okulary symulujące dysfunkcję wzroku i trzyma w ręce białą laskę. Próbuje iść z białą laską prowadzony przez przewodnika.
28. Zdjęcie przedstawia 2 osoby chłopca i pana. Chłopiec ma założone okulary symulujące dysfunkcję wzroku i trzyma w ręce białą laskę. Próbuje iść z białą laską prowadzony przez przewodnika.
29. Zdjęcie przedstawia napis na kolorowych kartkach „Budujemy więzi”, wokół którego powycinane są serduszka.
29. Zdjęcie przedstawia napis na kolorowych kartkach „Budujemy więzi”, wokół którego powycinane są serduszka.

Powrót do: Galeria

Partnerzy